On Safari

11 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag was de gedachte om even lekker uit te slapen en daarna rustig naar Animal Kingdom te gaan. Geen wekker dus..... en ja hoor altijd fijn als je op dat soort dagen gewoon om 6 uur wakker word 😖. Natuurlijk wel nog ff 28 keer omgedraaid, Plien was in de tussentijd ook al wakker geworden. Wachten was dus op Rikki, die wel lekker tot iets van kwart voor 10 lekker lag te knorren. Eenmaal wakker rustig aan opstarten en richting het ontbijt om ons lunchpakket te verzamelen..

Vandaag dus Animal kingdom, de bedoeling was om vooral shows en de safari te doen. Vooral veel zitten dus 😉. We begonnen met Rafiki's watch, hier zat onder andere de Animation experience bij. Hier laten ze zien hoe ze de tekeningen maken voor de Disney films door het je ook zelf te laten doen. Wij mochten Bambi tekenen. En al zeg ik het zelf alle 3 de resultaten kunnen zo gebruikt worden voor een nieuwe Bambi film 😄

20220810_150056 Rikki

20220810_150104 Pauline

20220810_150046 Peter

Daarna zij  we naar het Festival of the Lion King gegaan. Echt wel een leuke show, Rikki was ook aardig onder de indruk hiervan. Vooral de acrobatische apen 🐒.

IMG-20220810-WA0015

Na de show zijn we doorgelopen naar de Kilimanjaro Safaris. Een rondje door het Disney safaripark met oa Leeuwen, cheeta's, giraffen, gnoes en neushoorns. Mooiste was bij de neushoorns waar we heel stil moesten zijn om dat moeder en baby precies op het pad liepen waar we overheem reden. Dit om de moeder niet in de verdedigings mode te brengen 😱

20220810_171018(0)

Vervolgens al weer tijd om wat te gaan eten. Op basis van de recensies werd het dit keer

20220810_191022

met beef en noodles leek ons dit ook voor Rikki wel geschikt. Ikzelf had de combi chicken/beef met noodles en Plien had bapao en een worstenbroodje.

20220810_183504

20220810_183509

De noodles waren alleen niet echt een succes 🙈. Het vlees was gelukkig wel te eten, maar al met al dus niet top. Daarna nog even een toetje genomen, die wel echt super lekker waren.

20220810_190301

Na het eten nog tijd voor 1 attractie voor we weer naar het hotel zouden gaan.  Dit werd Na'vi river journey, wat in Pandora zit. Een kort boottripje door Pandora wat met de felle kleuren heel mooi was.

Terug bij het hotel nog even en duik genomen voor het slapen gaan.

Morgen gaan we de reis om de wereld weer vervolgen in Epcot. Word dit keer weer een vroegertje 🥱. Nu dus lekker de luiken sluiten 😴

Weltruste en tot morgen 😘

883531198_MEDIUM

1. Cherrelle:
    11 augustus 2022
    Heerlijk weer om te lezen als ik ook net m'n luikjes open doe.. wat gaaf die tekeningen, kan zo in een Disney film😊
    Peet jij moet ook geen noodles eten, hou het maar gewoon bij kip🐔
    Slaap lekker lieverds en morgen weer een klein stukje lopen in Epcot 😂🙈
  2. Denies:
    Goedemorgen horstjes 🤗
    Weer een nieuwe dag ☀️ hopelijk een beetje uitgerust! Dat tekenen dat moeten jullie maar eens uitleggen hoor super knap!🦌
    Ik mis wel een foto van paulien met dr safari hoed 🤣🤭🤠
    Veel plezier weer vandaag!!🥰
  3. Gerrit ter Horst:
    11 augustus 2022
    Weer een leuk verslag en ja, hullie hebben kennelijk een verborgen teken talent 🙂
    Kijk al weer uit naar het volgende verslag.👍