Bleep Boop Beep Bloob

10 augustus 2022 - Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen toch maar weer is de wekker gezet, maar niet al te vroeg dit keer, 8.15. Dit keer wat croissantjes en een koek voor Rikki gehaald als ontbijt voor onderweg om toch nog op een mooie tijd in Holloywood studios te zijn. Als eerst gingen we naar de Rocking Rollercoaster. Rikki wilde ook mee maar vond t in de rij wel heel spannend. Alleen moment supreme haakte ze toch af op het moment dat we in de kar stapte. Dan toch maar een baby switch. De rit was ouder wets kickuh!

882783171_MEDIUM

882778368_MEDIUM

Als tussendoortje om de tijd te doden maar even naar de Lightning Mcqueen show gegaan. Daarna was het tijd voor de show van Belle en het Beest. Begon leuk alleen na 10 minuten werd de show gecanceld om niet genoemde reden. Dat was natuurlijk wel even balen.

Dan maar even richting het Star Wars gebied. Rikki heeft namelijk besloten om Star Wars fan te zijn, zonder maar 1 seconden van de films te hebben gezien 🤣. Maar het pak van Rey vind ze wel heel gaaf. En de robot BB-8 wel heel schattig 🙈. Uiteindelijk maar het pak gescoord en gelijk even een onder onsje met Darth Vader gehad.

882870859_MEDIUM

IMG-20220809-WA0012

20220809_121023

Na door het stuk park te hebben gelopen had Rikki het idee om haar eigen robot te maken. Super leuk natuurlijk, als Rikki slaapt kan ik ook nog even met dat ding spelen 😉. Want het is eigenlijk een soort van bestuurbare auto, maar dan alleen als robot.

IMG-20220809-WA0010

Hierna begon het weer wat te donderen dus zijn we Mickey's and Minnie's, runaway railway in gevlucht. Toen we daar uit kwamen was het nog niet voorbij. Daarom maar besloten om richting hotel te gaan. Ook omdat Rikki in de ochtend niet echt op gang was te krijgen. Ze schijnt dat van iemand te hebben 🤔. Eenmaal in de bus brak de regenbui echt los. Dus maar ff net op tijd.

Na even een uurtje op bed te hebben gelegen besloten om naar Magic Kingdom te gaan en nog wat achtbanen te pakken tijdens de show, waar de wachttijd normaal te lang is.

Bij binnenkomst was de setting al enigzins aangepast naar Halloween.

883099996_MEDIUM

Onderweg nog even wat Prinsessen gespot, ook hier was het gelukkig redelijk rustig. Behalve de Mexicaanse familie voor ons dan die maar iedere keer heen en weer bleven lopen in en uit de rij of telefoon in een stopcontact hadden gedaan. Redelijke irritatie zone dus 😤 Maar dat kon de pret voor Rikki niet drukken.

IMG-20220809-WA0020

IMG-20220809-WA0018

Tijdens het vuurwerk nog even in de Seven dwarfs, Winnie de Pooh en Ariel geweest. Vooral Seven Dwarfs scheelde enorm in wachttijd en viel erg in de smaak.

Nu was er alleen net geen tijd meer voor Space mountain, die ging net dicht. Dan maar terug naar de bus. Dit bleken meer mensen te hebben gedacht. Hier stond namelijk de langste rij die we tot nu toe hadden gehad 😔. Maar na vier bussen te hebben zien gaan was het daarna eindelijk raak. Uiteindelijk dus weer redelijk latertje geworden. Morgen dus geen wekker en zien hoelaat we wakker zijn.

883099865_MEDIUM

Voor nu weer welterusten 😘 en tot morgen

1. Cherrelle:
    10 augustus 2022
    Wat gaaf weer! Jaloers🥰🥰🥰 Ik voel inmiddels de moeheid in jullie beentjes, maar dat mag de pret niet drukken haha.
    Did you make the dress by yourself? Uuhh nee Punzel, net 80 dollar voor neergelegd 🤑🤑😂😂😂 geniet nog van alles.. slaap lekker 😍
  2. Denies:
    10 augustus 2022
    Super leuke dag weer! De jurk staat rikki goed!😍
    En wat leuk, haar eigen gemaakte robot!!🤩
    Slaap lekker! En veel plezier weer vandaag!! ❤️😘
  3. Gerrit ter Horst:
    10 augustus 2022
    Wederom een leuk verslag met leuke foto's. Maar als ik het zo lees dan word ik ook al moe. Best een vermoeiende vakantie. Jullie genieten er wel van. Veel plezier.
  4. Ellie:
    10 augustus 2022
    Leuk verhaal weer. Dus alles is Starwars. Mooie jurk staat Rikki leuk. Die robot gaaf hoor.
    Nou welterusten ook de groetjes van opa Paul.