Happily Ever After

18 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

De laatste ochtend dat we de parken in mogen is aangebroken. Nog 1 keer het wekkertje om de laatste dag in Hollywood studios nog de early entree te gebruiken om de drukke achtbanen nog een keer te doen.

Om 8 uur liepen we het park in. Ik was in m'n eigen tempo al vooruit gelopen om alvast in de rij te gaan staan bij Slinkey dog zodat Rikki en Plien zo konden aansluiten. Hier waren we nu ook zo doorheen. Daarma doorgelopen naar Toy storie mania welke we nog niet gedaan hadden. Hier was de wachttijd nu maar 5 minuten waar die de rest van de dag minimaal 45 was. Dus hop gedaan en was een leuke attractie. Nu nog een keer naar Rise of the Resistance, deze moesten we ook nog ff meepakken. In de rij nog ff met wat Brazilianen staan ouwehoeren. Ging op gegeven moment natuurlijk ook over voetbal 😉⚽️. Mede hierdoor viel de rij reuze mee en waren we zo weer buiten 😂. Maar deze attractie is echt een aanrader.

Omdar Rikki, Rey nog niet had gezien had ze toch nog een keer der star wars pak aan gedaan. En toen we uit de Rise of the Resistance kwamen liep ze net langs samen met Chewbaka. Dus Rikki is snel het gespek met ze aangegaan

20220817_102529

Daarna nog even een op de foto met 'n 3en en de missie was geslaagd

20220817_102656

Nu hadden we al 3 drukke attracties gehad plus Rey gezien en was het pas half 11. Mooi op tijd om door te lopen naar de show van Belle en het Beest die om 11 uur begon. Leuke show alleen geen fijne bankies om op te zitten 😖

Aangezien we de dingen die we wilde doen eigenlijk wel hadden gedaan en het weer lekker warm werd zijn we terug gegaan naar het hotel om even verkoeling te zoeken in het zwembad. Eerst even chillen op de kamer en daarna nog een uurtje in het zwembad gelegen. Daarna zijn we al begonnen met de koffers in pakken zodat we hier alvast wat tijd kunnen besparen voor vanavond of morgenochtend. Nadat dat er grotendeels gedaan en Rikki omgekleed was zijn we wat vroeger gaan eten als normaal (rond 17 uur al). Je merkt dat dat niet echt een eettijd is hier 😂, was lekker rustig.

Daarna toch nog even terug gegaan naar hollywood studios omdat we de avondshow hier ook nog wilde zien. Eerst nog een keer door alle winkeltjes, want misschien hebben we wel iets gemist 😉. Omdat de wachttijd bij Tower of terror heel kort was ben ik alleen hier nog een keer in geweest. Rikki wilde wel, maar werd toch nog een beetje nerveus ervan en dat wilde ze niet. Dus besloten lekker niet te gaan voor haar. Maar ik dus wel. Ik kon zo doorlopen dus lang hoefden ze niet te wachten.

Om de tijd te doden zijn we nog naar de muppets 3d show gegaan. Was niet veel eigenlijk 🤣. Daarna hadden we nog steeds tijd over dus nog een rondje door star wars land. Toen we hier doorheen waren was het half 9 en waren we bij het plein aangekomen. We moesten dus nog een half uur wachten. Maar onze voeten, benen en hoofden waren eigenlijk helemaal op. En zeiden we alle 3 laten we lekker gaan, het is mooi zo.

Bij het hotel aangekomen nog heel even in de arcade hal wat speelkasten gespeeld voor we terug naar de kamer gingen. Daar de laatste spullen gepakt en nu lekker naar bed.

Morgen wacht weer een lange reis naar huis.

Eerst hier nog even ontbijten en dan met de lyft naar het vliegveld waar we om half 3 richting Philidelphia vliegen om daar weer over te stappen richting 🇳🇱.

Voor nu welterusten allemaal en tot in Nederland 😘

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cherrelle:
    18 augustus 2022
    Een reis om nooit te vergeten, nu weer naar huis 🥺
    Slaap lekker nog en hele goede vlucht morgen.. 1 voordeel van zo'n lange reis.. je kan heel wat uurtjes rusten 🙈😂 tot op het pleintje 🇳🇱🇳🇱🇳🇱😘
  2. Denies:
    18 augustus 2022
    Wat een geluk dat Rikki Rey nog tegen kwam 😍🤩
    Bibbidi-bobbidi-boo✨️
    Helaas zit t er nu op voor jullie😥
    Goede reis terug en tot snel!!🥰😘🤗