Not so scarry halloween

17 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Zo goedemorgen, vandaag een strakke planning. De bedoeling is om vandaag eerst naar Typhoon lagoon te gaan om toch nog een keer te gaan zwemmen en daarna nog een laatste keer in Magic Kingdom rond te banjeren. Even de laatste attractie pakken, nog even in de winkels snuffelen en een klein beetje de halloween sfeer mee krijgen.

Maar eerst een keer bij All star Music ontbeten, daar wilde Rikki ook een keer kijken, plus omdat bij ons de bus iedere keer vol zat dachten we een halte eerder te pakken 😉. Rikki dacht aan een lekkere cupcake als ontbijt....

IMG-20220816-WA0004

Nadat deze gedeeltelijk op was, ja Rikki gaat niet zo snel 🙄, op naar de bus. Hier moesten we nog minimaal een kwartier wachten en er stond al een aardige rij. Op verzoek van Plien toch maar met de lyft (zelfde als Uber) gegaan, deze was er binnen 5 minuten. Met een Venozuelaan die probeerde een gesprek aan te gaan in z'n beste Amerikaans 🙈. Ja ook hier rijden de immigranten vaak in de taxis 🤭.

Bij Typhoon lagoon aangekomen op ons gemakkie volgens planning alle glijbanen nog eens af. Toen we ons rondje gemaakt hadden liepen we langs het bord met de openingstijden van de parken. En wat zien we tot onze verbazing, Magic Kingdom is maar tot 18 uur open ivm Halloween 🎃. Maar dat paste ff niet 😱.

Vanaf dat moment ff snel schakelen, Rikki en ik nog een keer door de hoge golven en Plien nadenken wat we het beste konden doen. We hadden namelijk de reservering staan voor MK en dan moet je daar eerst geweest zijn voor je naar een ander park kan. Dus even omgooien naar Hollywood studios ging ook niet. Dan maar snel naar het hotel met de bus, speed douche rondje en op naar Magic Kingdom. Hier kwamen we om 15 uur aan, dus nog 3 uur de tijd.

886627992_MEDIUM

Het Park is al in de halloween stemming en wij op naar Space Mountain. Waar ik dus dacht aan de achtbaan van Parijs blijkt dit dus hier een hele andere attractie 🤔. Wel een achtbaantje maar meer voor de kleine kinderen om in te komen. Hij was wel grappig maar niet wat ik in me hoofd had 😆.

Onderwerg naar de winkels kwamen we Pooh en Tijgertje nog tegen. Rikki wilde Tijgertje nog wel graag in der verzameling dus wij in de rij. De rij viel op zich mee, alleen gingen deze figuren 2x met pauze. Nou is dat op zich nog wel logisch met deze hitte in zo'n apenpak. Maar als er dan ook nog mensen van in de 20 in der eentje ruim 5 minuten met deze pakken gaan staan knuffelen en er 1 ook nog staat te huilen van geluk, dan denk je toch wel van kom op man. Nou dacht die Amerikaan voor me er het zelfde over 🙃 want die was al gaan timeren op z'n telefoon en we moesten samen wel lachen om die griet die met tranen in der ogen stond 🥺. Maarja uiteindelijk waren we aan de beurt en gelukkig net voor dat ze weer met pauze gingen 😁

886610004_MEDIUM

Toen konden we eindelijk de winkels in, yippie. Wat een gekkenhuis is het daarbinnen zeg. Als of in je in de primark loopt alleen 20x zo duur 🤪.

Onderweg nog even paar magic shots voor de holloween thema's en daarna op naar Disney Springs om even wat te eten en hier ook nog even in de winkels te kijken.

886624583_MEDIUM

IMG-20220816-WA0002

Vandaag nog een keertje bij de polite pig gegeten. Plien der broodje was zeer lekker. De spareribs die ik had waren iets minder dit keer. Maar je kan niet altijd mazzel hebben 😋

20220816_190126

20220816_190121

Onze voeten waren nu wel weer klaar en toe aan wat nachtrust. Dus op naar het hotel en lekker het bedje in. Morgen alweer de laatste dag in de parken. We zullen gaan afsluiten met Hollywood studios.

Weltrusten en tot morgen weer 😘

886622832_MEDIUM

IMG-20220816-WA0003

1. Cherrelle:
    17 augustus 2022
    Leuk verslag weer 🥰 wat jammer dat MK zo vroeg dicht ging, dan maar weer een een keer terug🤪
    Die Space Mountain haha.. inderdaad heel anders, maar ik vond m doodeng, alsof m'n hoofd er werd afgerukt 🙈
    Laatste dagje vandaag, geniet extra Disney nerds😂 jullie zullen nog heimwee krijgen.. dikke kus 😘
  2. Denies:
    17 augustus 2022
    Zo wat een lekker groot ontbijt had rikki🤣🧁
    Das trouwens wel ff schakelen ja als je ineens ziet dat t park sneller dicht gaat dan dat je had verwacht 👻 wel leuk dat je nog wat mee hebt gekregen van de halloween sfeer 🎃
    Die Disney gekkies heb je dus overal 🤣
    Geniet van jullie laatste dagje!! Dikke kus xx😘