Waterpret

14 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Morge, vandaag weer een dagje Typhoon lagoon. Lekker even badderen in plaats van lopen. De dag rustig aan begonnen. Het was wachten op Rikki tot die een keer wakker werd 🥱. Voor we de bus in stapte een klein ontbijtje genuttigd.

Bij het wachten op de bus was het al goed warm. Irritante was dat er 2 keer een bus kwam die al zo goed als vol zat. De 1ste bus konden we niet mee. Dus dat betekende nog minimaal 10 minuten vol in de zon wachten. Bij de 2de bus konden we er net in. Maar was het echt ty@*#& druk. Wat resulteerde dat Rikki een beetje misselijk was toen we aan kwamen bij Disney springs. Dus even rustig aan en een natte doek in der nek. Gelukkig was de bus naar Typhoon lagoon een stuk rustiger en korter.

Bij Typhoon lagoon aangekomen was Rikki al weer opgeknapt. Dus op naar de kluisjes. Dit keer een grotere, geleerd van de vorige keer 😉. Dit ging alleen niet goed, kluisje kost 15 dollar 😱, dus hup 20 erin en wachten op de 5 eruit. Dat ging dus weer niet goed. Dus wachten tot er iemand kon helpen. Dat duurde alweer te lang waardoor dat apparaat een bon uitspuugd van 15 dollar. Ja je hoort me dus al denken, word het gvd zo'n dag.... 🤬

Ik dus ook maar naar de winkel waar Plien al bij de balie stond. Dus lekker wapperen met me briefje, en ik als Nederlander natuurlijk ook al snel een foto gemaakt van dat scherm 😁. Eindelijk was er iemand die kon helpen. Maar dan moesten ze eerst dat geld tellen van die automaat, of het wel klopte 😒. Maarja het resulteerde in dat we het kluisje gratis kregen dus kijk dan is het alweer snel goed gemaakt 😂.

Lekker dagje gezwommen zo weer en 1 keer in de zeikregen van de wildwaterglijbaan in zo'n grote band.

Daarna nog even wat wezen eten in Disney springs. Was echt lekker. Ik had draadjes vlees en Plien Kip. Rikki had vissticks, maar die vond mijn eten weer is lekkerder 🙄

IMG-20220813-WA0008

20220813_192239

20220813_192250

20220813_192242

Verder een dagje zonder foto's, ook wel is lekker 🙃

Was al met al een lekker rustig dagje, morgen staat er weer een ontbijt met figuren op het programma in Animal Kingdom. Dat vond Rikki dan wel goed om de wekker voor te zetten  😆.

Weltrusten en tot morgen 😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerrit ter Horst:
    14 augustus 2022
    Weer een mooie dag beleeft. Kijk naar het volgende verslag.👍
  2. Cherrelle:
    15 augustus 2022
    Zo ff 15 dollar bespaard, jij ging met een glimlach je spullen wegleggen haha.. nog de refill gedaan met een spa blauw flesje? Echte Hollanders wij hè 🤭
    Heerlijk zo'n dagje zwemmen tussendoor, even uitrusten. Tot morgen! 😘