Ohana

13 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag stond de wekker weer, gelukkig iets later dan gister 😉.

Vanmorgen staat het Ohana ontbijt op het programma in het Polonysian Village resort.

20220812_093410

Hier staat bijna alles in het teken van Stitch, wat bij Rikki wel in het straatje past. Het ontbijt smaakte goed, met vooral veel cocosnoot en ananas 😋. Alleen was het echt veels te veel. En dit keer geen doggybag 😉.

20220812_093508

20220812_094520

20220812_094544

20220812_095133

Bij het Polonesian nog even een fotoshootje gedaan. We hebben namelijk nog niet genoeg foto's denk ik 🤔🤣

884261549_MEDIUM

Vanaf dit resort zijn we met de boot naar Magic Kingdom gegaan. Nu hebben we dus echt al de verschillende vervoersmiddelen gehad. Het park sluit vandaag al om 18 uur om dat er vanaf 18 uur een not so scarry halloween feest was. Op dat moment mogen de volwassenen ook verkleed komen en eigenlijk kan je dan de hele avond op een bankje zitten kijken naar de figuren die er dan rondlopen 😆

Het was redelijk rustig in het park dus even wat attracties gedaan en nog wat figuren opgezocht.

IMG-20220812-WA0025

Bij Merida vind Rikki haar riem vrij interessant 😂

884480900_MEDIUM

Helaas was er een technische storing bij space mountain, die houden we dus nog te goed van de week.

We zijn redelijk vroeg terug naar het hotel gegaan om ff te relaxen in de kamer. Toen wat gegeten bij het hotel voor we weer even een plons gingen nemen. Na een klein uurtje zwemmen brak de wolk open om een plons water naar beneden te gooien. Zwemmen was dus weer klaar voor vandaag. Nu op een mooie tijd naar bed voor morgen weer een nieuwe dag.

884262252_MEDIUM

Weltrusten weer en tot morgen 😘

1. Cherrelle:
    13 augustus 2022
    Ziet er heerlijk uit! 😍😋😋😋 Jammer geen doggy bag, wel weer te leuke foto's 🥰
    Verplicht nog een keer terug voor Space Mountain, niet zo heel erg toch 🤪 slaap lekker 😘
  2. Denies:
    13 augustus 2022
    Heerlijk ontbijtje hoor 😋 ziet er goed uit.
    Jammer van de storing, hopelijk de volgende x beter! Veel plezier lieffies🥰😘