Around the world ( Part 2 )

12 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend lekker vroeg het wekkertje om met rope drop in Epcot te zijn ..... daar werden mijn twee mede reisgenoten heel blij van 🙄. Dus je raad het al, het was beregezellig op de vroege ochtend bij de Horstjes 🤣🤣🤣.

Maar goed al met al, op tijd in Epcot aangekomen. We hadden besloten vroeg te gaan omdat het in de middag zo warm is dus dat we dan terug konden naar het hotel.

Er waren nog een paar attracties die we hier moesten doen. En er waren nog een aantal landen die we wilden bekijken.

884051543_MEDIUM883798413_MEDIUM883802836_MEDIUM

Eigenlijk is dat best goed gelukt. Nog een paar prinsessen gescoord tussendoor dus dat is ook weer mooi meegenomen.

20220811_120838

Dus we gingen rond een uur of een terug naar het hotel. We hadden Rikki beloofd lekker te zwemmen dus dat hebben we dan maar ook gedaan. Was wel even lekker ipv het zweet in je bilnaad in het park 😅. Peet en ik hebben nog een 🤏 ijsje genomen om even extra af te koelen.

IMG-20220811-WA0008

Rikki heeft meegedaan aan het tye dyen. Super leuk een eigen mickey tye dye. Nu nog kijken hoe ik die moet gaan uitwassen hier. Maar goed dat komt vast goed.

IMG-20220811-WA0023

Na lekker weer even gedoucht te hebben zijn we terug gegaan naar Epcot. Ze hebben hier het food en wine festival. Er staan dan van alle landen die ze hier gemaakt hebben kleine festival eethuisjes. Met de 'traditionele' gerechtjes uit dat land. Dit zijn allemaal kleine porties. Dus wij hebben vanavond zoal gegeten in Mexico, China, Marokko en Italië. Zoals je al kan horen we zijn heel de wereld rond geweest 😆.

20220811_182318

De churros hebben de foto helaas niet gered 🤣

20220811_183519

Van dit ⬆️ komt dit ⬇️ 🤣🤣🤣🤣.

20220811_183238

Nadat we overal wat gegeten hebben kwam de vuurwerk show in Epcot, Harmonious! Was heel cool. Eigenlijk is deze show gewoon mooier dan in Magic Kingdom.

IMG-20220811-WA0021

Daarna snel naar de bus en naar het hotel. Weer lekker de voetjes omhoog en heerlijk slapen want morgen gaan we ontbijten in een ander hotel. Rest van de foto's staan apart bij foto's. Wordt vervolgd......

Welterusten en tot morgen 😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerrit ter Horst:
    12 augustus 2022
    Jeetje zo'n vlek in je broek, nou mooi je dag naar de k****e😬
  2. Denies:
    12 augustus 2022
    Haha zal gezellig geweest zijn zo vroeg met peet en rikki, zie t al helemaal voor me 🤪🤣
    Klinkt weer als een heerlijke dag 🏊‍♀️🧜‍♂️🧜‍♀️🌮🍜🍨
    Xxx😘
  3. Cherrelle:
    12 augustus 2022
    Wat gaaf weer 😍😍 zal inderdaad gezellig geweest zijn haha.. grumpey en grumpey Junior 😠😠😠 in de Testtrack geweest zie ik, Mason z'n favoriet🥰 en Soarin al geweest?
    Oh jongens, een reis om nooit te vergeten 😍😍😍