Let's go for a swim

9 augustus 2022 - Lake Buena Vista, Florida, Verenigde Staten

Na redelijk te zijn uitgeslapen vandaag zijn we na het ontbijt op pad gegaan naar Typhoon Lagoon. Ff een dagje niet zo veel lopen, maar even wat andere beweging 😉

IMG-20220808-WA0018

IMG-20220808-WA0017

Het was weer een hele ervaring, met wat golven, mag geen naam hebben qua grote 😱 en wat glijbanen, met en zonder band.

Helaas moesten ze vandaag 2x het zwembad tijdelijk sluiten vanwege onweersbuien. Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt. Het is namelijk meestal maar voor even tot dat de onweer weer ver genoeg is en dan mag je weer los. Rikki heeft bij de eerste break volop gebruik gemaak van het entertainment door te dansen met de crew. Plus lekker gekletst en hints gedaan te hebben waar ze disney films uitbeelden die ze dan moest raden. Dit doen ze dan ook wel weer top bij Disney.

20220808_154610

Bij de 2de break gingen er heel veel mensen naar huis omdat het al tussen 4 en 5 was. Wij dachten nog even te wachten aangezien we toch iets later waren aangekomen en het tot 7 uur open was. Tot Rikki's geluk kwam der favorieten figuur langs, Stitch. Dus gelijk even op de foto.

20220808_161556

Daarna werd het sein weer op groen gezet en was het eigenlijk lekker rustig en konden we nog ff van de grote golf genieten. Waar ik als een klein kind helemaal naar het einde van het bad zwom, wachtend tot de golf kwam, en dan probeerde op de golf mee te zwemmen. Best grappig, maar dood vermoeiend 🤣

Aangezien het rustig was nog wat glijbanen gepakt. En ja het kon niet uitblijven, opeens was er een magicband verloren 🙈 en je raad al wie het was.....

Nee niet Plien, het was ikzelf dit keer 🤬. Gelukkig vonden we hem na goed zoeken, bijna een half uur, weer terug. Hij lag bij 1 van de glijbanen in het bad. We moesten alleen even wachten tot er een lifeguard kwam om hem op te duiken. Mocht het niet zelf doen 🤔. Dus hup hele glijbaan even stopgezet 😬. De laatste glijbanen bleken de gaafste te zijn waar je met een bootje doorheen ging met een soort van hobbels enzo waar je werd afgeschoten door een waterkanonachtig iets, echt lachen. Uiteindelijk met pijn en moeite Rikki uit het water gekregen aangezien het bad ook dicht ging 🤣.

Daarna zijn we nog een hapje gaan eten in Disney Springs bij Chicken Guy. Waren lekkere broodjes 😋

IMG-20220808-WA0020

Al met al was het toch wel weer een vermoeiend dagje, dus na het eten nog een heel klein rondje door wat winkels en dan terug naar het hotel om weer snel in slaap te vallen.

Op naar een nieuwe dag, weltrusten en tot morgen 😘

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cherrelle:
    Weer helemaal top🏄‍♂️🏄‍♂️🏄‍♂️
    Weinig uitrusten daar, gewoon doorgaan 🤣
    Super gaaf dat Stitch langskwam🥰
    Die golven niet normaal hè, zo gaaf! Benieuwd waar jullie vandaag heengaan. Deze stekkenek leest alles meteen als ze wakker is, zo leuk! Weltrusten! 😘😘
  2. Michel:
    9 augustus 2022
    Weer heerlijk om te lezen. Ziet er gaaf uit ook. Geniet ervan! Dat kwijtraken is toch besmettelijk he😆
  3. Demi:
    9 augustus 2022
    Supper leuk!leuk ook dat stich langs kwam!super benieuwd wart jullie morgen gaan doen
  4. Denies:
    Lekker dagje zwemmen👙🩳🌊
    Leuk dat ze ook entertainment hebben, zeker als t bad even moet sluiten😊
    En wat leuk dat stitch langskwam!!😍
    Gelukkig de magicband gevonden! maar toen je schreef je raad al wie het was dacht ik eerst aan paulien🤭🤣
    Xxx 😘
  5. Ellie:
    9 augustus 2022
    Weer een leuk verslag. Dit was genieten zeker voor Rikki toen Stitch langskwam. Geniet nog maar lekker. Welterusten.
  6. Gerrit ter Horst:
    10 augustus 2022
    Erg leuk weer om te lezen.