Around the world (Part 1)

8 augustus 2022 - Florida, Verenigde Staten

Zo vandaag staat Epcot op het progamma het laatste park, buiten Typhoon lagoon (zwempark), wat we nog niet gedaan hadden. Maar eerst, nadat we semi zijn uitgeslapen, staat er een ontbijt/lunch op het programma bij

IMG-20220807-WA0047

Dit is een ontbijt op 10 hoog met uitzicht op alle parken en met Mickey, Minnie, Donald en Katrien die langs komen. Iets waar Rikki sowieso al naar uit keek. Om er te komen eerst met de Skyliner, wat we ook nog niet gedaan hadden. Lekker op je gemakkie via de lucht naar je bestemming.

IMG-20220807-WA0049

Het eten was top en weer zoveel dat we zelfs een doggie bag konden meenemen met Mickey wafels en croissantjes.

IMG-20220807-WA0044

IMG-20220807-WA0027

IMG-20220807-WA0026

20220807_114329

Ik zelf had een steak, je zou denken wat vroeg maar de ober raadde hem zelf aan, dus wie ben ik dan om nee te zeggen 😉. Hij was zelfs zo lekker dat ik een extra klein portie bestelde en Rikki de schuld gaf dat zij hem ook lekker vond 😋

En zoals gepland kwamen onze disney vrienden ook nog even langs om Rikki een knuffel te geven

20220807_111722

Nu we ons buikje vol hadden vervolgen we onze weg dus naar Epcot. Het  Park met de 11 landen. Vandaag hebben een gedeelte kunnen bezoeken. UK, Canada en Mexico. En in de tussentijd zijn we in Gardians of de Galaxy geweest. Weer een super gave achtbaan. Bij binnenkomst van het park was het nog niet zeker of we hier in konden omdat je hier voor moet inschrijven en het eigenlijk een loterij is. Wij dus om 13 uur in de startblokken met onze telefoon in de hand om te proberen of we erin konden. En ja hoor we hadden geluk 🍀

882132133_MEDIUM

Maar zoals ik al zei, echt een kicke achtbaan die niet voor iedere maag te doen is. Toen wij eruit kwamen stond er namelijk nog iemand van de vorige rit boven de prullenbak 🤮 Maar Rikki en ik hebben het overleefd en we gaan van de week nog een keer proberen of we erin kunnen 🤞🏻

882062287_MEDIUM

Na deze 3 landen hebben we de planning om voor de show te blijven maar om gegooit. Rikki gaf aan dat ze toch wel pijn in haar voeten en benen had en ook Plien vond het dan wel genoeg. Ook niet gek zo'n 15k stappen vandaag.

882083546_MEDIUM

Voor nu dus een vroegertje en lekker het bedje in om de benenwagens even wat rust te gunnen. Morgen, afhankelijk van hoelaat we wakker worden, staat waarschijnlijk alleen een dagje Tyfoon lagoon op het programma. Waar ikzelf en Rikki heel veel in zin hebben en Pauline uiteraard ook 😉.

Voor nu weltrusten en tot morgen 😘

IMG-20220807-WA0004

1. Cherrelle:
    8 augustus 2022
    Wat een gave foto's weer 😍😍
    Eerst even chillen en weer opladen. Veel plezier vandaag met zwemmen, ook weer zo gaaf 🥳
  2. Ellie:
    8 augustus 2022
    Jeetje wat een eten zeg, daar kan je de hele dag van eten. Lekker uitrusten en morgen weer een dag.
  3. Roosjuh:
    9 augustus 2022
    Zo jaloers op de Guardians achtbaan! I am Grooth!! Ik liep wat achter, maar ben weer helemaal bijgelezen. Supergaaf en enjoy the magic! En succes met de beentjes aankomende dagen!