Hakuna Matata

7 augustus 2022 - Celebration, Florida, Verenigde Staten

Vandaag waren we eindelijk wat later wakker dan 6.00uur šŸ˜…. Dus lekker rustig aan begonnen. Gisteravond was het erg laat dus dit konden we wel gebruiken. Bij het hotel weer lekker ontbeten en vervolgens met de bus naar Animal Kingdom.

IMG-20220806-WA0047

Na alle verhalen op het internet over dat Animal Kingdom maar een halve dag is..... Wij zagen door de bomen hetĀ bos niet. Wij vonden het groot en er is heel veel teĀ doen.Ā

881458996_MEDIUM

We zijn voordat we eindelijk naar binnen gingen natuurlijk eerst weer alle fotograven langs gegaan. Maar de beste foto heeft deze top fotograaf natuurlijk gemaakt.

20220806_115416

Nadat we eindelijkĀ naar binnen zijn gegaan wilde Rikki ( en ik natuurlijk ook šŸ¤«) is wat winkeltjes bekijken. Maar goed na honderd keer gezegd te hebben, nee dat gaan weĀ niet kopen, we hebben nog twee weken Rikki, we komen overal nog terug, waren wijĀ er welĀ snelĀ ook weer klaar mee. Ze kan hierĀ sticker badges zoeken en sparen,Ā dus het park was voor haar al gelijk geslaagd.

Het was vandaag bloody hot en dat bleek met een reden want we hebben onze eerste thunderstorm gehad. Gelukkig zaten weĀ al ergens wat te eten en konden we daar schuilen. Na eenĀ gesprek met een paar gezellige Amerikanen was de bui weer over en konden we weer door. Rikki, met haar tien jaar, maakt hier gewoon hele gesprekkenĀ in het Engels met die mensen. Heerlijk.

We wilden heel graag in de achtbaan Expedition Everest. Deze was even gesloten vanwege de storm dus zijn we eerst naar mickey en minnie gegaan.

IMG-20220806-WA0046

Toen vervolgens eindelijk in Everest. Super gaaf en weer een āœ”ļø op ons lijstje. Na de waterbootjes zijn we gaan eten. Vanavond was het eten wat minder maar goed morgen weer een dag.

881597482_MEDIUMIMG-20220806-WA0050

En toen naar Pandora, eindelijk naar Pandora. In 1 woord, Wauw. Ongelooflijk hoe ze dat gemaakt hebben. Flight of Passage was voor mij echt een ding daar wilde ik zo graag in. Dus wij in de rij. Alleen die rij al. Echt bizar hoe mooi. Eindelijk bij de rit aangekomen durfde Rikki toch niet zo goed. Dus die mocht bij de castmember blijven (wat achteraf ook erg geslaagd was want ze mocht de attractie starten). Goed, wij wel erin. Mijn hemel wat is dat kicken. Niet te omschrijven. Het lijkt alsof je echt op een Banshee vliegt. Peet was ook onder de indruk maar die was lichtelijk groen toen hij eruit kwam šŸ¤­.Ā

Peter wilde heel graag Pandora in deĀ avond zien. Maar het wordt eigenlijk pas later donker hier dan dat het park open is. Maar doordat wij later dan sluiten konden blijven omdat we op Flight of Passage aan het wachten waren was het donker toen we eruit kwamen. Echt heel vet om te zien.

IMG-20220806-WA0044Ā

IMG-20220806-WA0045

IMG-20220806-WA0052

Toen weer met de bus naar het hotel. Nog even een half uurtje gezwommen šŸ˜ want ja volgens Rikki moet dat ook gewoon gebeuren. En nu heerlijk slapen. Dat lukt goed overigensĀ

Weltrusten en tot de volgende update šŸ˜˜

Fotoā€™s

1. Ellie:
    7 augustus 2022
    Zo leuk allemaal. Jullie maken veel indrukken. En wat zullen jullie moe zijn als je weer thuis ben. ā¤ā¤ā¤
  2. Cherrelle:
    7 augustus 2022
    Weer zo leuk om te lezen šŸ„°šŸ„°
    Foto's zijn ook zo gaaf šŸ˜ Jammer dat ze er niet in durfde, maar wat een gaaf ding hĆØ.. kan alleen maar Disney maken šŸ˜„ slaap lekker jullie ā¤ļø
  3. Gerrit ter Horst:
    7 augustus 2022
    Wederom heel leuk om te lezen en te kijken. Geweldig dat Rikki praatjes met de Amerikanen maakt. En heeft Peter z'n eigen kleur al terugšŸ¤¢
  4. Denies:
    7 augustus 2022
    Die foto van peet šŸ¤£šŸ¤­ ontbijtje ziet er lekker uit! Wow wat gaaf zeg šŸ¤© echt alsof je in een sprookje leeft! We genieten mee hier en zijn maar een klein beetje jaloersšŸ¤­ xxxšŸ˜˜