May the force be with you

6 augustus 2022 - Florida, Verenigde Staten

Rise and Shine ☀️

Vandaag de wekker gezet om vroeg naar Hollywood studios te gaan. Na wat ontbijt te hebben gehaald voor onderweg, hup de bus in.

Na zo'n 15 minuutjes rijden komen we aan en staan er al rijen om naar binnen te gaan. Ons plan vanmorgen was om eerst de 2 attracties te pakken die normaal altijd super drukzijn, Slinky Dog en Rise of the Resistance.

Eerst door Toy story land dus

880859684_MEDIUM

Slinky Dog, was als eerste onderweg en waren we zo doorheen, nog geen 20 minuutjes in de rij. En deze hoort gelijk bij Rikki der favorieten.

Dan door naar Rise of the Resistance. Hier stond inmiddels al een wachttijd aangegeven van 120 minuten 😱, maar toch waagden we het erop. Uiteindelijk viel het reuze mee en stonden we na een uur al weer buiten. Maar deze was het wachten zeker waard. Echt een top attractie.

IMG-20220805-WA0022

IMG-20220805-WA0027

Rikki wilde graag daarna naar de Indiana Jones stunt show, dus here we go. In ieder geval even rustig zitten 🤣

Hierop aansluitend konden we gelijk even wat eten waar een wookie Cooky op het menu stond. En met koekie volstaat het niet want deze is zo groot dat je hem als goede lunch kan aanvinken 😋

IMG-20220806-WA0017

Nu we weer wat energie hadden gevonden waren we klaar om even wat foto momentjes te scoren, maar onderweg kwamen we eerst de Frozen sing a long tegen. Even testen of Rikki dit nog wel kon. Resultaat geslaagd 😉

En weer door.....

Eerst langs Sulley, huh waar is Rikki nou 🤔

881024922_MEDIUM

En daarna nog even BB-8 en Chewbacca

IMG-20220805-WA0013

En ja hoor toen we buiten kwamen was daar onze eerste regenbui, gelukkig niet te erg. Maar als we niet 5 minuten waren blijven staan wachten was het hard genoeg om verzopen te zijn geweest.

Mooi moment om even terug naar het hotel te gaan en even te gaan liggen. Rikki dacht hier na 15 minuten anders over en wilde even gaan zwemmen. Maar na ons te hebben omgekleed en klaar waren voor een duik konden we weer terug. Zwembad dicht ivm verwachte onweer. Deze kwam alleen niet echt door 😤

Tijd om weer te gaan eten en terug te gaan naar Magic Kingdom voor de show. Onze buikjes werden gevuld met Hotdogs, hoop dat we nu nog wel in Slinky dog kunnen 😁.

Om het wachten te killen maar even Buzz lightyear gedaan. En je verwacht het niet, maar uiteraard heb ik (Peter) weer gewonnen 💪🏻.

De show was mooi om te zien en we hadden uiteindelijk een mooie plek waar Tinkerbel over ons heen vloog.

Aangezien het donker was nog na de show een mooi moment om wat mooie foto's te schieten met onze eigen kleine prinses

Assepoester....

881262901_MEDIUM

En Rapunzel......

881270347_MEDIUM

881273800_MEDIUM

Al met al weer een geslaagde maar vermoeiende dag. En wat doe je dan? Tuurlijk dan val je in slaap in de bus terug 🙈

IMG-20220806-WA0011

Morgen ochtend lekker rustig aan doen om daarna naar Animal Kingdom te gaan.

Weltrusten en tot de morgen 😘

1. Cherrelle:
    6 augustus 2022
    Geweldig!! Die foto met dat muiltje ook 😍
    Het ziet er top uit en geweldig geschreven Peet.. Rikki lijkt ineens weer klein daar tussen al de magie 🥰 Slinky Dog was hier ook favoriet 💪
    Slaap lekker en tot morgen!
  2. Denies:
    6 augustus 2022
    Super leuk weer! 🥰 Jammer dat het zwembad dicht was! En wat een coocky zeg🤪
    Vergeer niet zo'n leuke foto bij de ingang te maken bij animal kingdom🤣🤣🤣
    Veel plezier!!❤️😘
  3. Gerrit ter Horst: