Let the magic begin

5 augustus 2022 - Florida, Verenigde Staten

Zo nadat we gisteravond vrij snel in coma lagen werden we vanmorgen vrij vroeg, maar wel uitgerust wakker. Op naar de eerste dag vol magie 😉. En waar kan dat beter als in Magic Kingdom.

Maar eerst even een goed ontbijtje erin. Onderweg kwamen we knabbel of babbel al tegen. Jullie mogen zeggen welke van de 2 het is 🤔

20220804_082246

Nadat het ontbijt binnen was en we onze drinkbekers hadden gevuld, blijven gierige Nederlanders he 😆. Op naar Magic Kingdom met de bus.

Gelijk bij binnenkomst was het eerste stukje magie al gevonden......

880618099_MEDIUM

Daarna is het proberen het hoofd koel te houden en niet als een kip zonder kop te gaan rond rennen. Dat is vrij lastig kunnen we vertellen met al 29 graden op de thermometer en het zweet vloeit waar het maar kan 😅

Maar na de eerste attracties te hebben gedaan, Jungle cruise, Pirates en Big Thunder mountain was al weer tijd voor een snel hapje en de parade.

20220804_151431

Hierna vonden we het eigenlijk wel genoeg en hadden we besloten richting Disney Springs te gaan en daar rustig even wat avond eten te scoren. Maar onderweg kwamen we nog wat foto momentjes tegen, dus wat doe je dan........ juist, cheeeeessseeeee 😁

880612528_MEDIUM

880616606_MEDIUM

Eindelijk bij Disney Springs aangekomen eerst even rondneuzen in de Disney shop. En kijken, kijken, niet kopen is bij Rikki nog vrij lastig 🤣🤣 Maar na "rustig" uitleggen dat dit pas dag 1 is, kon ze met moeite toch wel even wachten en nog verder kijken 🙄

Dan maar even wat eten en toch vrij snel besloten is het vandaag The Polite Pig geworden. Heerlijke broodjes die er zo in zaten 😋

IMG-20220804-WA0005

Rikki wilde wel nog graag even zwemmen, dus op terug naar het hotel en even een frisse duik voor het slapen gaan. Al hoewel frisse, het water was ook vrij warm. Maar uiteindelijk wel lekker

20220804_203044

Nu na de aardige kilometers weer vandaag tijd om de oogjes te gaan sluiten voor morgen waarschijnlijk weer een vroege, drukke en warme dag 😘

Word vervolgd.........

1. Cherrelle:
    Zo leuk!! Die Minnie 😍😍 wil ik ook 🤣
    Als ik de foto's zie loopt t zweet al op m'n rug, maar wat zullen jullie genieten 🥰🥰 Slaap lekker!!
  2. Michel:
    5 augustus 2022
    Leuk om te lezen ! Goed om te zien dat jullie genieten en de magie nu echt begonnen is🥳😇
    Ps het was Knabbel😄
  3. Denies:
    5 augustus 2022
    Super leuk🥰 !! Zolang naar uitgekeken! 😍 Je kan zien dat t lekker warm is 😅 slaap lekker 😘
  4. Ellie:
    Leuke foto's. Zoveel te zien. Genieten maar. Dikke knuffel allemaal. 😘😘😘
  5. Gerrit ter Horst:
    5 augustus 2022
    Leuk om jullie zo volgen. Met een mooi verslag erbij toppie.
  6. Demi:
    6 augustus 2022
    Supper leuk uk zal net als rikki ook al de winkels leeg willen kopen ahaha😘💗