Op naar Disney World

4 augustus 2022 - Florida, Verenigde Staten

So long, farewall, auf wiedersehen, goodbye oftewel bye bye koetje bye.

Na de hele vaarwel tour goed te hebben afgesloten was het dan eindelijk zover. Na 2 jaar alle facebookgroepen te hebben gelezen, heel veel you tube filmpjes te hebben gezien en iedereen gek te hebben gemaakt is het dan eindelijk zover.

Na op schiphol te zijn aangekomen, en de rij van vertrekhal 1 te hebben aanschouwd, viel het bij ons nog mee. Het was wel behoorlijk druk maar het had erger gekund.

IMG-20220803-WA0002 IMG-20220804-WA0002

Het eerste gedeelte van het vliegen ging echt top. Rikki was super dus dan is alles eigenlijk wel prima.

IMG-20220804-WA0001

Aangekomen op philadelphia oftewel 'Philly' hoor ik de hele tijd Will Smit zingen in mijn achterhoofd. Ondanks we hier komen en ( na 6 lange uren) weer gaan voelt dit eigenlijk toch wel al bijzonder. Gelukkig is het best een groot vliegveld en konden we hier prima eten.

20220803_142430

Gelijk  al geïmponeerd van de porties die men hier eet. Holy moly dat Peet te vullen is met een voorgerecht zegt al genoeg.... die laatste twee uur wachten zijn echt op zijn zachts gezegd k*'t. Maar goed ook dat gaat voorbij.

20220803_130732

Dan heeft het vliegtuig geen airco en moet de motor opnieuw worden gestart. Ik denk alleen vlieg nou maar gewoon, dan maar warm, maar goed zo werkt het klaarblijkelijk niet 🤣. Toen werd ik nog even zenuwachtig omdat het (in mijn hoofd) dan misschien wel met de motor te maken had 😅. Maar goed uiteindelijk met een half uur vertraging en een piloot die 600x sorry heeft gezegd de lucht in.

Na door de lyft meneer voor het hotel te zijn afgezet waren we eigenlijk gelijk onder de indruk. En weer vol adrenaline. We wilden eigenlijk gelijk alles bekijken maar zijn toch maar lekker gaan slapen.

Op naar morgen een dag vol Magie 🥰

1. Saskia Pieters:
    4 augustus 2022
    Gaaf, eindelijk ik her zo ver!!!! Geniet ervan
    😘
  2. Brumskie:
    4 augustus 2022
    Lekker hoor! Heel veel plezier!!
  3. Selma:
    4 augustus 2022
    En nu gaat het genieten echt beginnen. Vplz toppers x
  4. Gerrit ter Horst:
    4 augustus 2022
    Leuk zo'n reisverslag. Ik blijf het volgen hoe jullie gaan genieten en wij dan ook gelijk.👍👋
  5. Roosjuh:
    4 augustus 2022
    Geniet ervan! Groetjes aan Mickey!
  6. Ellie:
    4 augustus 2022
    Leuk hoor die verhalen. Ga zo door. Kunnen wij ook mee genieten.
  7. Cherrelle:
    5 augustus 2022
    Zo leuk! ❤️ Rikki haar 1e patatje zit er al in🤣 Geniet ervan lieverds, eindelijk jullie droomreis 🥳
  8. Bas:
    5 augustus 2022
    Veel plezier! Groetjes aan knabbel en babbel!